Marketing je u današnjem informacijama, proizvodima i uslugama zatrpanom svetu sve, a toga su svesni i proizvođači satova. Da bi se približili potencijalnim kupcima i upoznali javnost sa svojim proizvodima i vrednostima, časovničarski brendovi sklapaju partnerstva s poznatim licima, ali i brendovima i događajima iz najpopularnijih domena – zabave, sporta, umetnosti i mode. Pri izboru ambasadora i saradnika časovničarski brendovi se vode mišlju da njihovi odabranici moraju imati zvučno ime i dobru reputaciju i da su svojim afinitetima i stilom bliski satovima i istorijskom nasleđu koje promovišu.
Verovatno najpoznatije lice nekog časovničarskog brenda je jedan od najboljih tenisera svih vremena Rodžer Federer, koji je već godinama veran ambasador Rolexa. Fotografije i video-snimke Federera kako s Rolexom na ruci podiže još jedan u nizu pehara, obišle su svet i nesumnjivo podstakle nekog neodlučnog kupca da uloži u sat ove manufakture, ali i zaintrigirale široku publiku za sam brend. Federerovi sportski uspesi, imidž pravog gospodina, elegancija i vanvremenski stil sigurno doprinose popularnosti proizvoda koje on promoviše.
U filmske vode 2018. uronio je luksuzni časovničarski brend Breitling započeo je globalnu marketinšku kampanju zasnovanu na četiri „ekipe“ (squad), od kojih je svakako najzanimljivija filmska (Cinema Squad), koju sačinjavaju popularni holivudski glumci Bred Pit, Šarliz Teron i Adam Drajver, koji se razlikuju po karakteru, stilu i uticaju, što garantuje da će Breitlingu privući šaroliku publiku.
Holivudski glumci su glavni ambasadori još jednog uspešnog švajcarskog časovničarskog brenda – Omege. Tako njegove satove promovišu Kluni, koji prvenstveno nosi Speedmastere, filmski agent 007 Danijel Krejg, koji kao i lik koga tumači na filmskom platnu nosi modele Seamaster, ikona stila Nikol Kidman, kojoj savršeno pristaju Omegini elegantni ženski modeli, ali i vintage primerci koje rado nosi, i Edi Redmejn, uz čiji uglađeni engleski stil odevanja odlično idu satovi iz klasične kolekcije Globemaster.