Kompanija Panerai od početka oktobra daje digitalni pasoš uz svaki prodati sat. U pitanju je vlastiti digitalni identitet koji će služiti kao dokaz o autentičnosti. Uz to, novi sistem nudi i niz prednosti…
Panerai je nedavno krenuo stopama elitnog rođaka, kuće Vacheron Constantin. Tako će poznati brend od 3. oktobra uz svaki prodati časovnik isporučiti i dokument budućnosti – jedinstveni digitalni pasoš. O čemu se zapravo radi?
Panerai predstavlja digitalni dnevnik
U ateljeu Panerai veruju da će digitalni dokument iskustvo posedovanja transformisati na više nivoa. Osim što će vlasnicima omogućiti da prate životni ciklus omiljenih satova, novi časovničarski dokument biće i potvrda originalnosti.
Prednosti ne staju na tome, naime, na jedinstveni dokument takođe se pohranjuju podaci o vlasniku. Dodatna pogodnost je prenošenje informacija s jednog vlasnika na drugog nakon eventualne prodaje sata. Panerai ističe i da novina, koja se zasniva na blockchain principu, značajno otežava nezakonitu prodaju ukradenih časovnika…

Osim dokaza o vlasništvu, garancije i potvrde autentičnosti napredni blockchain takođe čuva informacije o svakom konkretnom Panerai satu, što uključuje tehničke detalje i istoriju proizvoda.Panerai ističe da klijenti mogu preuzeti digitalni pasoš direktno u Panerai buticima ili pak skeniranjem QR koda pomoću mobilnog uređaja.
Podsetimo se, Panerai nije prvi brend u okviru Richmond grupacije koji nudi sličnu uslugu. Prvi se na listu progresivnih kompanija upisao švajcarski Vacheron Constantin, koji je sličan sistem implementirao 2020. godine.