Posetili smo De Grisogonove radionice časovnika i nakita u kojima prevladavaju ledeni i crni dijamanti
piše Mila Bulimbašić – Botteri
Kada je Favaz Gruozi u Ženevi otvorio svoju prvu radnju s nakitom, nije mogao ni da pretpostavi da će brend pod njegovim znakom u međuvremenu da postane i te kako prepoznatljiv u celom svetu. De Grisogono se proslavio zahvaljujući Gruozijevom „otkriću“ crnih dijamanata, ledenih dijamanata, kože morskog psa, značenja broja osam… samo da spomenemo neke od njegovih briljantnih poslovnih ideja koje su sjajno prihvatili bogataši iz celog sveta.
U obilazak kompanije krenuli smo od radionice satova, smeštene na 850 kvadratnih metara i tri sprata u Plan-le-Oatesu, pored brojnih manufaktura poput Pateka Philippea, Rolexa, Piageta, Vacheron Constantina…
Kroz radionicu nas je proveo njen rukovodilac Rene Dru, ističući da se, iako De Grisogono i dalje naručuje svoje osnovne mehanizme od ETA-e, upravo ovde u potpunosti osmišljavaju novi modeli i obavlja čitav proces sastavljanja i dovršavanja svakog od četiri hiljade satova koji se godišnje proizvedu u kompaniji…