14 / 12 / 24
- OGLAS -
Velike pričeIntervjuSve se svodi na emocije i status

Sve se svodi na emocije i status

- Oglas -

CEO Longinesa ekskluzivno za Satove i nakit govori o svojih četrdeset šest godina u ovom brendu, nasleđu, satovima kao statusnim simbolima i još mnogo čemu

Razgovarala Mila Bulimbašić

Longines, brend koji je prošle godine imao promet od 1,5 milijardi švajcarskih franaka, što ga je svrstalo na peto mesto švajcarskih časovničarskih brendova, na ovogodišnjem bazelskom sajmu predstavio je nove modele iz svojih najvažnijih kolekcija – DolceVita, Classique, Equestrian i Heritage. Odluka da proizvode satove po cenama od hiljadu i po do tri hiljade švajcarskih franaka i da pritom nude izuzetan kvalitet, pokazala se sjajnom, jer je Longines i ove godine na sajmu u Bazelu zabeležio izvanredan uspeh i ogromno interesovanje.

Čovek koji stoji iza Longinesovog uspeha je Valter fon Kenel, koji je s ovim brendom već četrdeset šest godina. Sa slavnim Valterom fon Kenelom, dugogodišnjim CEO-om Longinesa, razgovarali smo u Beogradu, gde je došao da predstavi žensku kolekciju satova, DolceVita.

Žene su vrlo važne za Longines?
– Žene su uvek važne muškarcima.

Naravno. Ali i za brend?
– Na ovo pitanje se može odgovoriti na više načina. Mi smo jedan od retkih brendova kod kojih je udeo prodaje ženskih satova nešto veći od 50 posto. To znači da, s jedne strane, svi osnovni modeli – Master Collection, Presence, Flagship, La Grande, Conquest Classic – u startu imaju dve veličine, najčešće kinesku, koja je nešto manja, i evropsku, s dva najveća modela za muškarce; time pružamo kupcima dobar početni izbor. S druge strane, nudimo četiri ekskluzivno ženske kolekcije satova; to su DolceVita (predstavljena 1997), čiju smo originalnu seriju do kraja 1915. prodali u 1.400.000 primeraka, a ove godine započinjemo novu seriju koju prvi put predstavljamo ovde u Beogradu, zatim PrimaLuna, koja, kao i DolceVita, ima četiri veličine, Symphonette, u okviru koje smo za korejsko tržište izradili naš najmanji sat prečnika samo 13 milimetara, te dva isključivo ženska modela u sklopu naše kolekcije Equestrian koja je inspirisana konjičkim motivima. Da, žene su važni kupci Longinesa.

I slavne ambasadorke su zaštitni znak Longinesa, zar ne?
– Tako je. Kad smo pokrenuli kolekciju DolceVita, zaštitno lice nam je bila Odri Hepbern, a danas su s nama Ajšvarija Raj, Kejt Vinslet i Či Ling Lin. Što se tiče naših sportskih ambasadorki, tu su, između ostalih, ruska gimnastičarka Jana Kudrjavceva i, naravno, Štefi Graf. Od ambasadora tu su, na primer, Agasi, Simon Bejker, s kojim sam se nedavno video u Hongkongu, i kineska zvezda Edi Peng.

Da li ste vi lično uključeni u izbor novih ambasadorki i ambasadora?
– Naravno, ja sam šef!

Više u časopisu Satovi i nakit broj 19, godina IX, leto 2016.

Pročitajte još

- Oglas -

Pratite nas

- Oglas -
- Oglas -

Upoznajte se sa našim štampanim izdanjima

Vreme je da i vi saznate kako funkcionišu najsloženiji mehanizmi koje je ljudski rod izumeo. Sve tajne visokog časovničarstva, ali i brojni noviteti i zanimljivosti iz sveta satova i nakita u svakom broju naših izdanja Satovi i nakit i Katalog satova.

- Oglas -