23 / 05 / 25
- OGLAS -
Velike pričeIntervjuLjubitelji satova znaju sve više

Ljubitelji satova znaju sve više

- Oglas -

U nedavnoj rokadi koja se dogodila u Richemont grupi prošle godine, brojni CEO-ovi su izmenili svoja mesta a sveže mlade snage došle su na vodeće pozicije. Jedan od takvih je i Žofroa Lefevr koji se kao zamenik CEO-a pridružio Jaeger-LeCoultreu u aprilu prošle godine, da bi pred sam izlazak ovoga broja postao CEO Baume & Merciera. Pre toga je bio u Vacheron Constantinu tri godine i u rukovodstvu Richemonta. Rođen je i odrastao u Francuskoj, a ovogodišnji SIHH u Ženevi, bio je prava prilika za razgovor s energičnim, novim-starim šefom JLC-a.

– Možete li da mi otkrijete svoju viziju, odnosno na koji način planirate da vodite JLC kroz ova prilično teška vremena za vrhunske časovničarske brendove?
Moja vizija je da ostanemo ono što jesmo i upravo time nastavimo da privlačimo kupce. Ne želimo da privučemo sve kupce, već naše kupce. Pored toga, prisutniji smo nego ikad na društvenim mrežama, jer mislim da se upravo time možemo približiti svojim kupcima i otkriti šta oni zapravo žele. A savremeni kupci, upravo zahvaljujući medijima, društvenim mrežama i blogerima, znaju baš mnogo o časovnicima i časovničarskim brendovima, što nam je zapravo vrlo drago. Jer, oni su vrlo zainteresovani za čitav proces proizvodnje sata, žele, na primer, da znaju odakle dolazi koža za izradu kaiševa i slično. Postavljaju vrlo konkretna pitanja, što je definitivno u stvaralačkom duhu, a upravo je takav naš duh. Stvaralac je radoznao duh koji uvek propituje, uvek teži novom i boljem.  Isto tako, želimo da se povežemo s drugim stvaraocima, poput nas, onih koji u svojim radionicama već generacijama izrađuju predivne stvari. I upravo to smo pokazali na ovogodišnjem SIHH-u, na kome smo predstavili partnerstvo s uglednim argentinskim proizvođačem čizama, Casom Fagliano. U saradnji s njima napravili smo ograničenu seriju Reverso Tribute Duo za koji su majstori iz Casa Fagliano izradili posebne Casa Fagliano Edition Cordovan kožne kaiševe. Svaki je ručno izrađen i na najbolji mogući način predstavlja majstorstvo JLC-a koje želimo da istaknemo ovakvim saradnjama. Satovi iz ove serije Limited Edition – One of 100 prodaju se isključivo u JLC-ovim buticima.

Više u časopisu Satovi i nakit broj 23, leto 2018.

Pročitajte još

- Oglas -

Pratite nas

- Oglas -
- Oglas -

Upoznajte se sa našim štampanim izdanjima

Vreme je da i vi saznate kako funkcionišu najsloženiji mehanizmi koje je ljudski rod izumeo. Sve tajne visokog časovničarstva, ali i brojni noviteti i zanimljivosti iz sveta satova i nakita u svakom broju naših izdanja Satovi i nakit i Katalog satova.

- Oglas -