O stilu, satovima, novim i starim brendovima, budućnosti i planovima, s dizajnerom U-Boata i Weldera razgovarala je Nataša Jonjić
Sat mora da ima identitet
1. Jednom prilikom ste rekli da je u izboru sata najvažniji stil. Zašto?
Nesumnjivo da je mehanizam i te kako važan, ali smatram da bi svako od nas trebalo da nosi sat koji ima identitet. Časovnik bi, na kraju krajeva, trebalo da odgovara karakteru osobe koja ga nosi. Zato sam uveren da u izboru sata prednost ima stil. To je i najvažnija stvar po kojoj se razlikuju.
2. Šta ste naučili od svog dede?
Mnogo toga. Bio je to mudar čovek koji je za ono vreme i prilike razmišljao drugačije i šire od svoje okoline. Naučio me je mnogim stvarima, ali njegovom najvažnijom lekcijom smatram to što sam naučio da se ne plašim da izađem iz tradicionalnog i uhvatim se ukoštac s drugačijim i nepoznatim.
3. Da li je i koliko bilo teško razviti novi brend?
Nimalo. Bilo je zabavno i izazovno. Ukazao se prostor za stvaranje brenda drugačijeg od U-boata, pa smo iskoristili priliku. Welder mi je pružio šansu da se u kreativnom smislu mnogo više razmahnem i pokažem.