Auditorijum za prezentacije uživo trećeg dana SIHH-a zauzeli su nezavisni brendovi Romain Gauthier, MB&F, F. P. Journe, HYT, Laurent Ferrier i Urwerk.
Dan je započeo Romen Gotje, CEO istoimenog brenda, predstavljanjem novog luksuznog modela Insight Micro-Rotor Lady Opal i izlaganjem o važnosti vrhunskog časovničarstva. Nakon Gotjea na pozornicu je stupio Maksimilijan Bise, vlasnik i kreativni direktor avangardne manufakture MB&F. On je govorio o greškama i dobrim odlukama koje je doneo tokom četrnaest godina postojanja brenda.
F. P. Žurn predstavio je godišnju nagradu za talentovane mlade časovničare, Young Talent Competition, i naveo šta oni moraju priložiti kako bi ušli u takmičenje. Gregori Durd, CEO avangardnog brenda HYT, opisaće svoje fascinantne komplikovane satove.
U popodnevnim satima Vilijam Ror, kolekcionar retkih satova i direktor portala TimeZone.com, intervjuisaće Lorana Ferijea, glavnog izvršnog direktora istoimene manufakture, kako bismo saznali više o Ferijeovom pristupu dizajnu. Dan će privesti kraju Gaetano Mileti, suosnivač Laboratorije vremena pri Univerzitetu u Nojšatelu, koji će za Urwerk govoriti o povezanosti svetla i vremena.
Uz navedeno, u auditorijumu će Akademija Fondacije za visoko časovničarstvo upriličiti raspravu na temu obučenosti i obrazovanosti prodavaca i distributera satova. U njoj će učestvovati Rodolf Dibli iz Akademije, Karson Čan, rukovodilac Sektora za azijsko tržište pri Fondaciji, Mišel Bezija, rukovodilac Sektora za obuku manufakture Audemars Piguet, i Đanfranko Ričel, majstor učitelj, dok će upravni direktor poznatog konceptualnog butika TimeVallée Tavi Nano objasniti svoj zanimljivi pristup prodaji satova, koji uključuje individualni pristup kupcu.
Svakodnevne izveštaje s ovogodišnjeg SIHH-a pratite na našem portalu, Facebook stranici Satovi i nakit i Instagram profilu @satoviinakit.
Foto: © SIHH 2019