Najupečatljivija karakteristika sata je veliko kućište „jastučastog“ oblika, dimenzija 40 x 41 mm. Izrađeno je od 18-karatnog ružičastog zlata ili čelika, zavisno od modela, i s obe strane je prekriveno safirnim staklom. Vodootporno je do 30 metara.
Brojčanik ima verzije u crnoj, sivoj ili beloj boji, a na njemu se ističu velike rimske brojke, tanke plave kazaljke, podbrojčanik malih sekundi na 6 časova i mali prozor za datum na 3 sata. Posebno zanimljiv detalj je fini guilloché motiv na sredini i unutrašnjem i spoljašnjem prstenu brojčanika, koji podseća na rešetke hladnjaka na automobilu. Da je sat dizajniran, kako mu i samo ime kaže, za vozače, svedoče i elementi poput kupolastog prednjeg safirnog stakla, fluidnih linija kućišta te krunice u obliku vijka.
Sat pokreće Cartierov manufakturni automatski kalibar 1904-PS MC sa 27 rubina, 48-časovnom rezervom snage i funkcijama sati, minuta, malih sekundi i datuma. Kalibar je ukrašen ženevskim motivom i radi na frekvenciji od 4 Hz.
Drive de Cartier ide uz kaiš od aligatorske kože s dvostrukom preklopnom šnalom.
Osim osnovnog modela s malim sekundama, Drive de Cartier imaće i verziju s komplikacijom druge vremenske zone i indikatorom dana/noći, i posebnu verziju s letećim tourbillonom.