Breitling još jednom svima stavlja do znanja da im nema premca kada se radi o profesionalnim pilotskim satovima. Novi kvarcni hronograf mehanizam razvijen u okviru kuće, ugrađivaće se u Cockpit B50 model. Složeni mehanizam sa analognim i digitalnim prikazom vremena, poseduje brojne funkcije, koje će vam dobro doći kada se nađete u kokpitu neke letelice.
Iako je glavna namena ovog sata očigledna, za očekivati je da će većina vlasnika kokpit aviona gledati samo na fotografijama. I zašto da ne, kada se radi o veoma atraktivnom i dopadljivom modelu. Prečnik sata iznosi 46mm, a visina 16,45mm, dok je vodootpornost optimalnih 100m. Kako je kućište izrađeno od običnog ili crnog titanijuma, težina je dosta mala. Iznosi približno 95 grama, bez gumenog kaiša ili titanijumske narukvice. Zahvaljujući tome i pored većih dimenzija, Cockpit B50 neće predstavljati teret na ruci.
Novi Breitling B50 kalibar je super-kvarcni, termokompenzovani mehanizam. Zadovoljava COSC standarde preciznosti, što znači da je deset puta precizniji od standardnih kvarcnih mehanizama. Pored hronografa sa „flajbek“ funkcijom, tu je i prikaz druge vremenske zone, večiti kalendar, dva alarma sa opcijom vibracije, kao i tajmer. Kao profesionalni letački instrument, novi Breitling poseduje i funkcije elektronskog tahimetra, mogućnost merenja vremena leta i prikaz UTC vremena. LCD displeji nude odličnu vidljivost u svim uslovima. Osvetljenje se automatski aktivira kada se ruka sa satom savije pod uglom većim od 35 stepeni.
Baterija je punjiva, a sat poseduje i EOL indikator (ispražnjenosti baterije). Punjenje je veoma jednostavno putem magnetnog konektora ili USB priključka. Ne postoji zvanična informacija o trajanju baterije sa jednim punjenjem. Pretpostavka je da se radi o mesec dana uz intenzivno korišćenje svih funkcija, ili do pet meseci uz slabiju upotrebu.