Drugi dan ovogodišnjeg SIHH-a rezervisan je za brendove Audemars Piguet, RJ Watches, Christophe Claret, Parmigiani Fleurier i Ulysse Nardin.
Fransoa-Anri Benamija, CEO Audemars Pigueta, u auditorijumu je govorio o novoj kolekciji, saradnji s festivalom Montreaux jazz, novim načinima distribucije, vizijama i filozofiji brenda. Povodom pedesete godišnjice epohalnog hoda po Mesecu, Mikael Lopez-Alegrija, bivši Nasin astronaut i predsednik Društva istraživača svemira, i Marko Tedeši, glavni izvršni direktor brenda RJ Watches, raspravljaju o tome kako svemirska i naučna istraživanja mogu pokrenuti inovacije u časovničarstvu.
Švajcarski brend Christophe Claret 2019. slavi tridesetu godišnjicu osnivanja i desetu godišnjicu poslovanja pod tim imenom, pa će osnivač brenda Kristof Klare govoriti o svojoj karijeri i vizijama vrhunskog švajcarskog časovničarstva.
Rajan Lesli, muzičar nominovan za Grammy i CEO Superphonea te saradnik nezavisnog švajcarskog brenda Parmigiani Fleurier, govoriće o posebnom pristupu Triple-A koji mu omogućuje da nezavisni muzički projekat pretvori u luksuzno iskustvo. Milo Manara, zvezda erotskih stripova, predstaviće svoju saradnju s brendom Ulysse Nardin za koji je kreirao seriju od deset satova s motivom sirene Ulysse i njene ljubavnice Nadije.
Uz navedene brendove u auditorijumu će prezentacije održati i Bruno Đusani, član Fondacije za visoko časovničarstvo, koji će raspravljati s vodećim kineskim luksuznim i modnim influenserom Piterom Sjuom o uticaju interneta i kineskih društvenih mreža, te fondaciji TimeAeon koja radi na očuvanju časovničarske tradicije i veštine, a trenutno sarađuje s brendovima Greubel Forsey, Urwerk i Ferdinand Berthoud.
Svakodnevne izveštaje s ovogodišnjeg SIHH-a pratite na našem portalu, Facebook stranici Satovi i nakit i Instagram profilu @satoviinakit.
Foto: © SIHH 2019