MB&F je odlučio da desetogodišnjicu osnivanja kompanije proslavi predstavljanjem novog u nizu „horoloških uređaja“ simboličnog naziva Horological Machine X ili HMX, u kome X označava rimski broj deset, a koji se od prethodnika osim po specifikacijama razlikuje i nižom cenom, što je potpuno suprotno standardnoj praksi plasiranja „slavljeničkih“ izdanja satova.
Zanimljivost HMX-a je njegov neobičan dizajn, inspirisan estetikom sportskog automobila. S gornje strane sata nalazi se safirno staklo kroz koje se pruža pogled na mehanizam, dok je brojčanik smešten vertikalno s bočne strane kućišta. Sat funkcioniše tako što se dva diska sa oznakama vremena (jedan prikazuje časove, a drugi minute) postavljena horizontalno na gornjoj strani mehanizma postepeno rotiraju i tako održavaju tačno vreme koje se na bočnom brojčaniku prikazuje pomoću dve safirne optičke prizme koje sliku u ogledalu prenose pod uglom od 90°. Poseban detalj mehanizma su hromirani „čepovi za ulje“ smešteni na „poklopce ventila“, koje će prilikom svakog servisa časovničar morati da odvije i skine da bi podmazao rotirajuće diskove.
„Motor“ sata je MB&F-ov kućni automatski kalibar sa Sellitinim sistemom zupčanika, rotorom od 22-karatnog zlata, 29 rubina, 42-časovnom rezervom snage i funkcijama sati i minuta.
Kućište dimenzija 46,8 x 44,3 x 20,7 mm izrađeno je od titanijuma i nerđajućeg čelika i vodootporno je do 30 metara. Pojedini elementi sata istaknuti su „Lotus“ crnom, „British racing“ zelenom, „Bugatti“ plavom ili „Ferrari“ crvenom bojom.
Kaiš sata je od delimično perforirane kože.