Analogni satovi u automobilima danas se sreću sve ređe. A nekada je situacija bila sasvim drugačija, satovi su predstavljali veoma važan deo dodatne opreme, bitan prilikom kupovine automobila.
Već od dvadesetih prošlog veka pojedini proizvođači automobila počeli su da u svoje modele ugrađuju satove. To su bili mehanički satovi i navijali su se ručno. Tokom pedesetih napuštaju se mehanički, a primenu nalaze električni satovi. Ranije su satove za automobile proizvodile kuće poput Omege, Longinesa, Jaeger-LeCoultrea. Jaegerovi precizni satovi bili su izuzetno cenjeni, a ugrađivali su se u automobile poput Bugattija i Duesenberga. I danas je aktuelna saradnja kompanija Mercedes Benz i IWC Schaffhausen, a rezultirala je ugradnjom IWC satova u pojedine Mercedesove modele. Takođe je poznata i saradnja između kompanija Bentley i Breitling.
Breitling je sa kompanijom Bentley uneo osveženje u pomalo zaboravljeni svet satova iz automobila. U novom Bentley Bentayga modelu na sredini kontrolne table ugrađen je Breitling sat sa turbijonom! Breitling Mulliner Tourbillon radi na frekvenciji od 28.800 vibracija po času, a navija se automatski. Dve glavne opruge obezbeđuju rezervu snage od 50 časova.
Automatsko navijanje moglo bi biti problem kod sata koji se praktično ne pomera iz svoje pozicije. Zato je on postavljen u ležište koje pomoću električnog motora rotira sat i na taj način navija mehanizam.
Kućište Mulliner Tourbillon modela izrađeno je od 18-karatnog zlata u beloj ili žutoj boji. Brojčanik je od sedefa, takođe u dve varijante – crnoj i beloj, dok su satne oznake dijamanti.