x
Newsletter prijava

Primajte najnovije vesti iz sveta satova i nakita!

Satoviinakit.rs - za prave ljubitelje satova i nakita

Majstori fuzije, inovacije i kreativnosti TEMA NEDELJE

Majstori fuzije, inovacije i kreativnosti

Ovaj brend već godinama razvija nove tehnologije, eksperimentiše s materijalima i dizajnom, ukratko, proizvodi zanimljive i kvalitetne mehaničke satove.

OBJAVLJENO: 05.01.2017

» Podeli na Facebooku

VEZANE SLIKE

Manufaktura Hublot Manufaktura Hublot Manufaktura Hublot

Hublot, proizvođač luksuznih sportskih satova, 1980. je na svetsku časovničarsku pozornicu stupio u velikom stilu, predstavivši sat sa zlatnim kućištem i gumenim kaišem koji je postao oličenje tada inovativnog kreativnog koncepta spajanja naizgled nespojivih materijala. Ova, kako su je nazvali, „umetnost fuzije“, obeležiće dalje delovanje manufakture.

Gumeni kaiševi

Sve je počelo kad je Karlo Kroko, osnivač manufakture Hublot i strastveni jedriličar, nezadovoljan neudobnim metalnim narukvicama i nepouzdanim kožnim kaiševima za sportske satove, odlučio da za svoj sopstveni model napravi poseban kaiš od tada netipičnog materijala - gume. Ostalo je, kako se kaže, istorija; gumeni kaiševi su u predstojećim godinama postali standardni deo sportskog sata zbog svoje izdržljivosti, udobnosti i vodootpornosti.

Osim što je bila vrlo udobna, guma je i dobro pristajala ne samo uz sportsku odeću, već i uz skupa odela, a luksuz je isto tako bio koncept koji je Kroko želeo da ostvari i koji odlikuje manufakturu i dan-danas.

Karlo Kroko je vodio manufakturu sve do 2004, kad ju je preuzeo iskusni menadžer Žan-Klod Bive koji je do tada bio na čelu Omege. Odmah po dolasku Bive je na Baselworldu 2005. predstavio Big Bang, hronograf vrlo modernog dizajna s upečatljivim kućištem učvršćenim sa šest vijaka koji kroz njega prolaze. Hronograf Big Bang je iste godine nagrađen za najbolji dizajn na ženevskom Grand prixu te se pokazao kao odličan temelj za izgradnju kolekcije koja će tokom godina zadržati popularnost.  

Godine 2008. manufakturu je otkupila grupa LVMH, a 2009. je na obali Ženevskog jezera otvorena moderna zgrada površine 6000 m2, što je Hublotu omogućilo prostor za dodatno eksperimentisanje, inventivnost i kreativnost.

Više u časopisu Satovi i nakit broj 20, godina IX, zima 2016


OSTALE TEME NEDELJE





Pretplatite se!

Pretplatite se!

Godišnja pretplata na časopis Satovi i nakit iznosi 580 dinara, a pretplata na Katalog satova 990 dinara. Cena za obe pretplate sa uračunatim troškovima dostave je 1570 dinara.