x
Newsletter prijava

Primajte najnovije vesti iz sveta satova i nakita!

Satoviinakit.rs - za prave ljubitelje satova i nakita

Omegin Seamaster Diver 300M NOVOSTI

Omegin Seamaster Diver 300M

Seamaster Diver 300M, popularni Omegin ronilački sat koji je slavu stekao na ruci Džejmsa Bonda, ove godine je dobio nove verzije.

OBJAVLJENO: 20.07.2018
Zaronite s Tissotom na ruci TEMA NEDELJE

Zaronite s Tissotom na ruci

Satovi iz kolekcije Seastar 1000 Gent Automatic savršeni su za ronjenje jer imaju robustno čelično kućište vodootporno do 300 metara, čitljivi ...

OBJAVLJENO: 06.07.2018
Novi broj Satova i nakita SAT NEDELJE

Novi broj Satova i nakita

 

  • Katrin Renije nova CEO, a Kamberbač novi ambasador JLC-a DOGAĐAJI

    Katrin Renije nova CEO, a Kamberbač novi ambasador JLC-a

    Promene na čelu brendova u Richemont grupi postaju konstanta, pa je tako donedavna predsednica Van Cleef & Arpelsa za Aziju, Katrin Renije, 1. maja ...

    OBJAVLJENO: 16.07.2018
  • Rođendanski nakit NAKIT

    Rođendanski nakit

    Deseti rođendan popularne kolekcije Move, Messika je proslavila novim komadima nakita od 18-karatnog belog zlata ukrašenog dijamantima, koji su ...

    OBJAVLJENO: 18.07.2018
  • Patrimony je naše pravo lice POSETILI SMO

    Patrimony je naše pravo lice

    Glavna urednica Satova i nakita posetila je u Plan lez Uatu, u blizini Ženeve, jednu od najstarijih časovničarskih manufaktura na svetu

    OBJAVLJENO: 29.06.2018
  • Ljubitelji satova znaju sve više INTERVJU

    Ljubitelji satova znaju sve više

    Novi CEO Baume & Merciera, a donedavno zamenik CEO-a Jaeger-LeCoultrea, Žofroa Lefevr, ekskluzivno za Satove i nakit govori o čemu drugom nego o satovima

    OBJAVLJENO: 29.06.2018


Pretplatite se!

Pretplatite se!

Godišnja pretplata na časopis Satovi i nakit iznosi 580 dinara, a pretplata na Katalog satova 990 dinara. Ukupna cena za obe pretplate sa uračunatim troškovima dostave je 1570 dinara.

  • Život je ono što vam se događa, dok ste vi zauzeti planiranjem. 

    Džon Lenon, muzičar 
  • Krizu obično povezujemo s nedostatkom novca, ali to nije dobra reakcija. Nećemo nužno prebroditi krizu snižavanjem cena.

    Žan-Kristof Baben, CEO Bvlgari
  • Tehnologija čini luksuz zastarelim, a time i najluksuznije kompanije. 

    Siril Vinjeron, CEO Cartier
  • Kupci su danas zahtevniji nego ikad i traže lepe i funkcionalne proizvode po razumnim cenama. Dani marketinških balona od sapunice su iza nas.

    Jan Gamar, CEO Glashütte Original