x
Newsletter prijava

Primajte najnovije vesti iz sveta satova i nakita!

Satoviinakit.rs - za prave ljubitelje satova i nakita

Vacheron Constantin, Montblanc i Carré des Horlogers poslednjeg dana SIHH-a NOVOSTI

Vacheron Constantin, Montblanc i Carré des Horlogers poslednjeg dana SIHH-a

Poslednjeg dana SIHH-a prošetali smo do izložbenih prostora luksuznih švajcarskih brendova Vacheron Constantin i Montblanc

OBJAVLJENO: 17.01.2019
Srećni dijamanti slave rođendan TEMA NEDELJE

Srećni dijamanti slave rođendan

Legendarni Chopardov ženski sat Happy Sport ove godine slavi 25. rođendan
 

OBJAVLJENO: 13.01.2019
Novi broj Satova i nakita SAT NEDELJE

Novi broj Satova i nakita

 

  • IWC-ovo gala veče u društvu zvezda DOGAĐAJI

    IWC-ovo gala veče u društvu zvezda

    IWC je i ove godine u sklopu Ženevskog salona organizovao glamurozno gala veče

    OBJAVLJENO: 16.01.2019
  • Oštar dizajn NAKIT

    Oštar dizajn

    Messikina kolekcija Move, koju u poslednje vreme predstavlja slavni model Điđi Hadid...

    OBJAVLJENO: 15.01.2019
  • Manufaktura koja spaja umetnost i kvalitet POSETILI SMO

    Manufaktura koja spaja umetnost i kvalitet

    Glavna urednica Satova i nakita posetila je nemačku manufakturu Glashütte Original u kojoj se proizvode gotovo svi delovi za satove

    OBJAVLJENO: 20.12.2018
  • Naši satovi su prava umetnička dela INTERVJU

    Naši satovi su prava umetnička dela

    Vlasnik slavne manufakture Bovet 1822, koja je ove godine odnela Zlatnu kazaljku za sat godine, ekskluzivno za Satove i nakit govori o nagradi, kupovini ...

    OBJAVLJENO: 20.12.2018


Pretplatite se!

Pretplatite se!

Godišnja pretplata na časopis Satovi i nakit iznosi 580 dinara, a pretplata na Katalog satova 990 dinara. Cena za obe pretplate sa uračunatim troškovima dostave je 1570 dinara.

  • Život je ono što vam se događa, dok ste vi zauzeti planiranjem. 

    Džon Lenon, muzičar 
  • Krizu obično povezujemo s nedostatkom novca, ali to nije dobra reakcija. Nećemo nužno prebroditi krizu snižavanjem cena.

    Žan-Kristof Baben, CEO Bvlgari
  • Tehnologija čini luksuz zastarelim, a time i najluksuznije kompanije. 

    Siril Vinjeron, CEO Cartier
  • Kupci su danas zahtevniji nego ikad i traže lepe i funkcionalne proizvode po razumnim cenama. Dani marketinških balona od sapunice su iza nas.

    Jan Gamar, CEO Glashütte Original