x
Newsletter prijava

Primajte najnovije vesti iz sveta satova i nakita!

Satoviinakit.rs - za prave ljubitelje satova i nakita

Novi modeli Mille Miglia NOVOSTI

Novi modeli Mille Miglia

Kao istorijski partner i službeni merač vremena Chopard se vraća na start za Mille Migliu 2019. 

OBJAVLJENO: 25.06.2019
Jedan sat za dva točka TEMA NEDELJE

Jedan sat za dva točka

Sportski model Tissot T-Race MotoGP™ Limited Edition 2018 posvećen je Svetskom prvenstvu u motociklizmu u klasi MotoGP™

OBJAVLJENO: 25.06.2019
Novi broj Satova i nakita SAT NEDELJE

Novi broj Satova i nakita

 

  • IWC predstavlja nove Pilot modele DOGAĐAJI

    IWC predstavlja nove Pilot modele

    IWC predstavlja nove Pilot modele s ambasadorom brenda, višestrukim pobednikom Formule 1  Luisom Hamiltonom. 
     

    OBJAVLJENO: 08.05.2019
  • Coinova nova kolekcija Roman Barocco NAKIT

    Coinova nova kolekcija Roman Barocco

    Nakit u kolekciji inspirisan je arhitekturom rimskih građevina

    OBJAVLJENO: 05.06.2019
  • Patrimony je naše pravo lice POSETILI SMO

    Patrimony je naše pravo lice

    Glavna urednica Satova i nakita posetila je u Plan lez Uatu, u blizini Ženeve, jednu od najstarijih časovničarskih manufaktura na svetu

    OBJAVLJENO: 07.06.2019
  • Naši satovi su prava umetnička dela INTERVJU

    Naši satovi su prava umetnička dela

    Vlasnik slavne manufakture Bovet 1822, koja je ove godine odnela Zlatnu kazaljku za sat godine, ekskluzivno za Satove i nakit govori o nagradi, kupovini ...

    OBJAVLJENO: 20.12.2018


Pretplatite se!

Pretplatite se!

Godišnja pretplata na časopis Satovi i nakit iznosi 580 dinara, a pretplata na Katalog satova 990 dinara. Cena za obe pretplate sa uračunatim troškovima dostave je 1570 dinara.

  • Život je ono što vam se događa, dok ste vi zauzeti planiranjem. 

    Džon Lenon, muzičar 
  • Krizu obično povezujemo s nedostatkom novca, ali to nije dobra reakcija. Nećemo nužno prebroditi krizu snižavanjem cena.

    Žan-Kristof Baben, CEO Bvlgari
  • Tehnologija čini luksuz zastarelim, a time i najluksuznije kompanije. 

    Siril Vinjeron, CEO Cartier
  • Kupci su danas zahtevniji nego ikad i traže lepe i funkcionalne proizvode po razumnim cenama. Dani marketinških balona od sapunice su iza nas.

    Jan Gamar, CEO Glashütte Original