x
Newsletter prijava

Primajte najnovije vesti iz sveta satova i nakita!

Satoviinakit.rs - za prave ljubitelje satova i nakita

TimeWalker Manufacture Chronograph NOVOSTI

TimeWalker Manufacture Chronograph

Montblancov popularni hronograf iz sportske kolekcije satova TimeWalker dobio je manufakturni mehanizam

OBJAVLJENO: 21.05.2018
Gadžeti za ljubitelje nebeskih visina TEMA NEDELJE

Gadžeti za ljubitelje nebeskih visina

Današnje modele možemo prepoznati po natprosečnoj veličini, crnom brojčaniku, velikim belim brojevima – takvi su izvorno bili da bi se funkcije ...

OBJAVLJENO: 10.05.2018
Novi broj Satova i nakita SAT NEDELJE

Novi broj Satova i nakita

 

  • Rekordi na Phillipsovoj aukciji DOGAĐAJI

    Rekordi na Phillipsovoj aukciji

    Na Phillipsovoj aukciji satova, održanoj ovoga vikenda u Ženevi, ponovo su postignute rekordne cene za čuvene modele satova.

    OBJAVLJENO: 16.05.2018
  • Biser iz IDC-a NAKIT

    Biser iz IDC-a

    Sofisticirani prsten i ogrlica iz ponude brenda IDC u svom središtu imaju biser, a izrađeni su od 18-karatnog belog zlata i ukrašen briljantima....

    OBJAVLJENO: 13.05.2018
  • Paneraijeva zelena manufaktura POSETILI SMO

    Paneraijeva zelena manufaktura

    Da je ovoj časovničarskoj kompaniji kvalitet na prvom mestu, uverila se urednica Satova i nakita Mila Bulimbašić posetivši njihovu novu zgradu na ...

    OBJAVLJENO: 24.04.2018
  • Omega nije modni brend, ali je u trendu INTERVJU

    Omega nije modni brend, ali je u trendu

    S predsednikom i CEO-om Omege ekskluzivno za Satove i nakit o projektu Orbis, modi i modnim trendovima, kultnim modelima, ambasadorima, Instagramu..... 

    OBJAVLJENO: 24.04.2018


Pretplatite se!

Pretplatite se!

Godišnja pretplata na časopis Satovi i nakit iznosi 580 dinara, a pretplata na Katalog satova 990 dinara. Ukupna cena za obe pretplate sa uračunatim troškovima dostave je 1570 dinara.

  • Život je ono što vam se događa, dok ste vi zauzeti planiranjem. 

    Džon Lenon, muzičar 
  • Krizu obično povezujemo s nedostatkom novca, ali to nije dobra reakcija. Nećemo nužno prebroditi krizu snižavanjem cena.

    Žan-Kristof Baben, CEO Bvlgari
  • Tehnologija čini luksuz zastarelim, a time i najluksuznije kompanije. 

    Siril Vinjeron, CEO Cartier
  • Kupci su danas zahtevniji nego ikad i traže lepe i funkcionalne proizvode po razumnim cenama. Dani marketinških balona od sapunice su iza nas.

    Jan Gamar, CEO Glashütte Original