x
Newsletter prijava

Primajte najnovije vesti iz sveta satova i nakita!

Satoviinakit.rs - za prave ljubitelje satova i nakita

Chopardov L.U.C Quattro NOVOSTI

Chopardov L.U.C Quattro

L.U.C Quattro, prefinjeni klasični model brenda Chopard

OBJAVLJENO: 11.09.2018
Omegin Trésor nosi Kaja Gerber TEMA NEDELJE

Omegin Trésor nosi Kaja Gerber

Nova ženska kolekcija satova Trésor namenjena je novim generacijama ljubiteljki satova, koje predvodi lice Trésora, slavna Kaja Gerber

OBJAVLJENO: 11.09.2018
Novi broj Satova i nakita SAT NEDELJE

Novi broj Satova i nakita

 

  • Lindbergov unuk dobitnik prve Longinesove nagrade za avanturiste DOGAĐAJI

    Lindbergov unuk dobitnik prve Longinesove nagrade za avanturiste

    Erik Lindberg, unuk legendarnog američkog pilota i pronalazača Čarlsa Lindberga, dobitnik je prve Longinesove nagrade za avanturiste i pionire iz oblasti ...

    OBJAVLJENO: 25.07.2018
  • Tribalna kolekcija NAKIT

    Tribalna kolekcija

    Kolekcija nakita Afrika, italijanskog brenda Marco Bicego, nadahnuta je tribalnim ukrasima i nepravilnim oblicima iz prirode, a izrađena je od ručno graviranog ...

    OBJAVLJENO: 24.07.2018
  • Patrimony je naše pravo lice POSETILI SMO

    Patrimony je naše pravo lice

    Glavna urednica Satova i nakita posetila je u Plan lez Uatu, u blizini Ženeve, jednu od najstarijih časovničarskih manufaktura na svetu

    OBJAVLJENO: 29.06.2018
  • Ljubitelji satova znaju sve više INTERVJU

    Ljubitelji satova znaju sve više

    Novi CEO Baume & Merciera, a donedavno zamenik CEO-a Jaeger-LeCoultrea, Žofroa Lefevr, ekskluzivno za Satove i nakit govori o čemu drugom nego o satovima

    OBJAVLJENO: 29.06.2018


Pretplatite se!

Pretplatite se!

Godišnja pretplata na časopis Satovi i nakit iznosi 580 dinara, a pretplata na Katalog satova 990 dinara. Ukupna cena za obe pretplate sa uračunatim troškovima dostave je 1570 dinara.

  • Život je ono što vam se događa, dok ste vi zauzeti planiranjem. 

    Džon Lenon, muzičar 
  • Krizu obično povezujemo s nedostatkom novca, ali to nije dobra reakcija. Nećemo nužno prebroditi krizu snižavanjem cena.

    Žan-Kristof Baben, CEO Bvlgari
  • Tehnologija čini luksuz zastarelim, a time i najluksuznije kompanije. 

    Siril Vinjeron, CEO Cartier
  • Kupci su danas zahtevniji nego ikad i traže lepe i funkcionalne proizvode po razumnim cenama. Dani marketinških balona od sapunice su iza nas.

    Jan Gamar, CEO Glashütte Original