x
Newsletter prijava

Primajte najnovije vesti iz sveta satova i nakita!

Satoviinakit.rs - za prave ljubitelje satova i nakita

Budućnost i prošlost u jednom satu NOVOSTI

Budućnost i prošlost u jednom satu

Luminor California 8 Days DLC – 44MM, novi sportski model slavnog italijanskog časovničarskog brenda Officine Panerai...

OBJAVLJENO: 21.01.2019
Svetske zvezde posetile SIHH 2019. TEMA NEDELJE

Svetske zvezde posetile SIHH 2019.

Da Ženevski salon satova osim luksuznih časovničarskih brendova, privlači i svetski poznate face...
 

OBJAVLJENO: 18.01.2019
Novi broj Satova i nakita SAT NEDELJE

Novi broj Satova i nakita

 

  • IWC-ovo gala veče u društvu zvezda DOGAĐAJI

    IWC-ovo gala veče u društvu zvezda

    IWC je i ove godine u sklopu Ženevskog salona organizovao glamurozno gala veče

    OBJAVLJENO: 16.01.2019
  • Oštar dizajn NAKIT

    Oštar dizajn

    Messikina kolekcija Move, koju u poslednje vreme predstavlja slavni model Điđi Hadid...

    OBJAVLJENO: 15.01.2019
  • Manufaktura koja spaja umetnost i kvalitet POSETILI SMO

    Manufaktura koja spaja umetnost i kvalitet

    Glavna urednica Satova i nakita posetila je nemačku manufakturu Glashütte Original u kojoj se proizvode gotovo svi delovi za satove

    OBJAVLJENO: 20.12.2018
  • Naši satovi su prava umetnička dela INTERVJU

    Naši satovi su prava umetnička dela

    Vlasnik slavne manufakture Bovet 1822, koja je ove godine odnela Zlatnu kazaljku za sat godine, ekskluzivno za Satove i nakit govori o nagradi, kupovini ...

    OBJAVLJENO: 20.12.2018


Pretplatite se!

Pretplatite se!

Godišnja pretplata na časopis Satovi i nakit iznosi 580 dinara, a pretplata na Katalog satova 990 dinara. Cena za obe pretplate sa uračunatim troškovima dostave je 1570 dinara.

  • Život je ono što vam se događa, dok ste vi zauzeti planiranjem. 

    Džon Lenon, muzičar 
  • Krizu obično povezujemo s nedostatkom novca, ali to nije dobra reakcija. Nećemo nužno prebroditi krizu snižavanjem cena.

    Žan-Kristof Baben, CEO Bvlgari
  • Tehnologija čini luksuz zastarelim, a time i najluksuznije kompanije. 

    Siril Vinjeron, CEO Cartier
  • Kupci su danas zahtevniji nego ikad i traže lepe i funkcionalne proizvode po razumnim cenama. Dani marketinških balona od sapunice su iza nas.

    Jan Gamar, CEO Glashütte Original