x
Newsletter prijava

Primajte najnovije vesti iz sveta satova i nakita!

Satoviinakit.rs - za prave ljubitelje satova i nakita

Rolex Submariner prodat za više od milion dolara NOVOSTI

Rolex Submariner prodat za više od milion dolara

Na ovonedeljnoj aukciji kuće Christie's održanoj u Njujorku postignuta je dosad najviša cena za jedan Submariner. 
 

OBJAVLJENO: 16.06.2018
Letnje izdanje Satova i nakita u prodaji! TEMA NEDELJE

Letnje izdanje Satova i nakita u prodaji!

Novo, letnje izdanje časopisa Satovi i nakit stiglo je na kioske!
 

OBJAVLJENO: 22.06.2018
Novi broj Satova i nakita SAT NEDELJE

Novi broj Satova i nakita

 

  • Gvinet Paltrou i dalje ambasadorka Frederiquea Constanta DOGAĐAJI

    Gvinet Paltrou i dalje ambasadorka Frederiquea Constanta

    Manufaktura Frederique Constant obnovila je partnerstvo sa slavnom glumicom Gvinet Paltrou.

    OBJAVLJENO: 16.06.2018
  • Geometrija Roberta Coina NAKIT

    Geometrija Roberta Coina

    Slavni nakitni brend Roberto Coin predstavio je svoju najnoviju kolekciju Classique Parisienne koju odlikuju jednostavne, geometrijske linije. Iako ...

    OBJAVLJENO: 16.06.2018
  • Testovima do savršenstva POSETILI SMO

    Testovima do savršenstva

    Kako nastaju savršeno precizni hronometri sa sertifikatom čuvenog švajcarskog Instituta za metrologiju, Metasa, saznala sam na licu mesta, ...

    OBJAVLJENO: 28.05.2018
  • Mi stvaramo promene INTERVJU

    Mi stvaramo promene

    Sa CEO-om i praunukom osnivača velike japanske časovničarske manufakture, Seiko, razgovorala sam o vizijama, uspehu, širenju kompanije, omiljenim ...

    OBJAVLJENO: 28.05.2018


Pretplatite se!

Pretplatite se!

Godišnja pretplata na časopis Satovi i nakit iznosi 580 dinara, a pretplata na Katalog satova 990 dinara. Ukupna cena za obe pretplate sa uračunatim troškovima dostave je 1570 dinara.

  • Život je ono što vam se događa, dok ste vi zauzeti planiranjem. 

    Džon Lenon, muzičar 
  • Krizu obično povezujemo s nedostatkom novca, ali to nije dobra reakcija. Nećemo nužno prebroditi krizu snižavanjem cena.

    Žan-Kristof Baben, CEO Bvlgari
  • Tehnologija čini luksuz zastarelim, a time i najluksuznije kompanije. 

    Siril Vinjeron, CEO Cartier
  • Kupci su danas zahtevniji nego ikad i traže lepe i funkcionalne proizvode po razumnim cenama. Dani marketinških balona od sapunice su iza nas.

    Jan Gamar, CEO Glashütte Original