x
Newsletter prijava

Primajte najnovije vesti iz sveta satova i nakita!

Satoviinakit.rs - za prave ljubitelje satova i nakita

CARTIER: Santos de Cartier Chronograph NOVOSTI

CARTIER: Santos de Cartier Chronograph

Cartierova legendarna kolekcija Santos de Cartier obogaćena je novim modelom – elegantnim i ergonomski oblikovanim hronografom.

 

OBJAVLJENO: 31.08.2019
Moderni sat koji prkosi gravitaciji TEMA NEDELJE

Moderni sat koji prkosi gravitaciji

Defy Zero G je novi Zenithov sat hrabrog dizajna, koji pokreće legendarni kalibar El Primero...

OBJAVLJENO: 03.09.2019
Novi broj Satova i nakita SAT NEDELJE

Novi broj Satova i nakita

 

  • Džepni sat Džordža Danijelsa prodat za 2,129.358 evra DOGAĐAJI

    Džepni sat Džordža Danijelsa prodat za 2,129.358 evra

    Na nedavnoj Phillipsovoj aukciji održanoj u Ženevi od 216 ponuđenih satova većina modela prodata je za značajno veću cenu nego što je predviđeno.

    OBJAVLJENO: 07.09.2019
  • Keramika i dijamant NAKIT

    Keramika i dijamant

    Zanimljivo keramičko prstenje iz IDC-ove kolekcije Nika dolazi u tri boje, beloj, smeđoj i crnoj, i tri veličine, uskoj, srednjoj i širokoj, a ...

    OBJAVLJENO: 10.09.2019
  • Paneraijeva zelena manufaktura POSETILI SMO

    Paneraijeva zelena manufaktura

    Da je ovoj časovničarskoj kompaniji kvalitet na prvom mestu, uverila se urednica Satova i nakita Mila Bulimbašić posetivši njihovu novu zgradu na ...

    OBJAVLJENO: 07.09.2019
  • IWC: Naši satovi moraju da budu prelepi i da imaju priču INTERVJU

    IWC: Naši satovi moraju da budu prelepi i da imaju priču

    Kristof Grajnger-Her, CEO IWC-a, najbolji je primer kako izgled može da vara.

    OBJAVLJENO: 23.07.2019


Pretplatite se!

Pretplatite se!

Godišnja pretplata na časopis Satovi i nakit iznosi 580 dinara, a pretplata na Katalog satova 990 dinara. Cena za obe pretplate sa uračunatim troškovima dostave je 1570 dinara.

  • Život je ono što vam se događa, dok ste vi zauzeti planiranjem. 

    Džon Lenon, muzičar 
  • Krizu obično povezujemo s nedostatkom novca, ali to nije dobra reakcija. Nećemo nužno prebroditi krizu snižavanjem cena.

    Žan-Kristof Baben, CEO Bvlgari
  • Tehnologija čini luksuz zastarelim, a time i najluksuznije kompanije. 

    Siril Vinjeron, CEO Cartier
  • Kupci su danas zahtevniji nego ikad i traže lepe i funkcionalne proizvode po razumnim cenama. Dani marketinških balona od sapunice su iza nas.

    Jan Gamar, CEO Glashütte Original