x
Newsletter prijava

Primajte najnovije vesti iz sveta satova i nakita!

Satoviinakit.rs - za prave ljubitelje satova i nakita

Mehaničko dostignuće: Greubel Forsey Grande Sonnerie NOVOSTI

Mehaničko dostignuće: Greubel Forsey Grande Sonnerie

Grande sonnerie s dve note koje proizvodi udarac čekića o katedralne gongove, obeležava proticanje sati i četvrti sata.

OBJAVLJENO: 12.12.2018
Moderni sat koji prkosi gravitaciji TEMA NEDELJE

Moderni sat koji prkosi gravitaciji

Defy Zero G je novi Zenithov sat hrabrog dizajna, koji pokreće legendarni kalibar El Primero...

OBJAVLJENO: 07.12.2018
Novi broj Satova i nakita SAT NEDELJE

Novi broj Satova i nakita

 

  • Rekord drži Rolex 6062 od žutog zlata DOGAĐAJI

    Rekord drži Rolex 6062 od žutog zlata

    Na aukciji kuće Christie's, održanoj 6. decembra 2018. u Njujorku, Rolex reference 6062, izrađen od 18-karatnog žutog zlata sa srebrnim brojčanikom i ...

    OBJAVLJENO: 12.12.2018
  • Zlatni nakit upečatljivog dizajna NAKIT

    Zlatni nakit upečatljivog dizajna

    Nakit iz kolekcije Labirint brenda Zlatarna Celje krasi upečatljiv dizajn koji odlično ide uz raznorazne odevne kombinacije, a izrađen je žutog, belog ili ...

    OBJAVLJENO: 13.12.2018
  • Patrimony je naše pravo lice POSETILI SMO

    Patrimony je naše pravo lice

    Glavna urednica Satova i nakita posetila je u Plan lez Uatu, u blizini Ženeve, jednu od najstarijih časovničarskih manufaktura na svetu

    OBJAVLJENO: 14.12.2018
  • Omega nije modni brend, ali je u trendu INTERVJU

    Omega nije modni brend, ali je u trendu

    S predsednikom i CEO-om Omege ekskluzivno za Satove i nakit o projektu Orbis, modi i modnim trendovima, kultnim modelima, ambasadorima, Instagramu..... 

    OBJAVLJENO: 14.12.2018


Pretplatite se!

Pretplatite se!

Godišnja pretplata na časopis Satovi i nakit iznosi 580 dinara, a pretplata na Katalog satova 990 dinara. Cena za obe pretplate sa uračunatim troškovima dostave je 1570 dinara.

  • Život je ono što vam se događa, dok ste vi zauzeti planiranjem. 

    Džon Lenon, muzičar 
  • Krizu obično povezujemo s nedostatkom novca, ali to nije dobra reakcija. Nećemo nužno prebroditi krizu snižavanjem cena.

    Žan-Kristof Baben, CEO Bvlgari
  • Tehnologija čini luksuz zastarelim, a time i najluksuznije kompanije. 

    Siril Vinjeron, CEO Cartier
  • Kupci su danas zahtevniji nego ikad i traže lepe i funkcionalne proizvode po razumnim cenama. Dani marketinških balona od sapunice su iza nas.

    Jan Gamar, CEO Glashütte Original