x
Newsletter prijava

Primajte najnovije vesti iz sveta satova i nakita!

Satoviinakit.rs - za prave ljubitelje satova i nakita

Najbolji umetnički sat: Hermès Arceau Robe du Soir NOVOSTI

Najbolji umetnički sat: Hermès Arceau Robe du Soir

Brojčanik je nastao slaganjem šarenog mozaika sastavljenog od 2.200 obojenih komadića teleće kože.

OBJAVLJENO: 07.12.2018
Moderni sat koji prkosi gravitaciji TEMA NEDELJE

Moderni sat koji prkosi gravitaciji

Defy Zero G je novi Zenithov sat hrabrog dizajna, koji pokreće legendarni kalibar El Primero...

OBJAVLJENO: 07.12.2018
Ronilački Diver Deep Dive SAT NEDELJE

Ronilački Diver Deep Dive

 
 

  • Danijel Krejg i Seamaster pod vodom DOGAĐAJI

    Danijel Krejg i Seamaster pod vodom

    Filmski tajni agent 007, popularni britanski glumac i dugogodišnji Omegin ambasador Danijel Krejg, za potrebe nove Omegine reklame ...

    OBJAVLJENO: 06.12.2018
  • Venčano prstenje NAKIT

    Venčano prstenje

    Luksuzno venčano prstenje iz kolekcije Eros, francuskog brenda Lalique, izrađeno je od belog zlata ili kombinacije belog i ružičastog zlata, a ...

    OBJAVLJENO: 30.11.2018
  • Paneraijeva zelena manufaktura POSETILI SMO

    Paneraijeva zelena manufaktura

    Da je ovoj časovničarskoj kompaniji kvalitet na prvom mestu, uverila se urednica Satova i nakita Mila Bulimbašić posetivši njihovu novu zgradu na ...

    OBJAVLJENO: 07.11.2018
  • Kćerki bih poklonila Constellation INTERVJU

    Kćerki bih poklonila Constellation

    O kvalitetu satova, modi, časovnicima kao modnim detaljima, Omegi i njenim najvažnijim modelima, Constellationu i Ladymaticu, ambasadorskoj porodici i ...

    OBJAVLJENO: 17.10.2018


Pretplatite se!

Pretplatite se!

Godišnja pretplata na časopis Satovi i nakit iznosi 580 dinara, a pretplata na Katalog satova 990 dinara. Cena za obe pretplate sa uračunatim troškovima dostave je 1570 dinara.

  • Život je ono što vam se događa, dok ste vi zauzeti planiranjem. 

    Džon Lenon, muzičar 
  • Krizu obično povezujemo s nedostatkom novca, ali to nije dobra reakcija. Nećemo nužno prebroditi krizu snižavanjem cena.

    Žan-Kristof Baben, CEO Bvlgari
  • Tehnologija čini luksuz zastarelim, a time i najluksuznije kompanije. 

    Siril Vinjeron, CEO Cartier
  • Kupci su danas zahtevniji nego ikad i traže lepe i funkcionalne proizvode po razumnim cenama. Dani marketinških balona od sapunice su iza nas.

    Jan Gamar, CEO Glashütte Original