x
Newsletter prijava

Primajte najnovije vesti iz sveta satova i nakita!

Satoviinakit.rs - za prave ljubitelje satova i nakita

Najbolji muški sat:Akrivia Chronomètre Contemporain NOVOSTI

Najbolji muški sat:Akrivia Chronomètre Contemporain

Dizajn brojčanika, inspirisan je art dekoom, pa ga krase čiste linije i decentnost.

OBJAVLJENO: 14.11.2018
Black Bay GMT s novim manufakturnim kalibrom TEMA NEDELJE

Black Bay GMT s novim manufakturnim kalibrom

Naslovnu stranu novog broja časopisa Satovi i nakit krasi Black Bay GMT, Tudorov upečatljiv sportski sat s prikazom druge vremenske zone i omiljenim dvobojnim ...

OBJAVLJENO: 07.11.2018
Ronilački Diver Deep Dive SAT NEDELJE

Ronilački Diver Deep Dive

 
 

  • Počinje zimsko računanje vremena DOGAĐAJI

    Počinje zimsko računanje vremena

    Kazaljke na časovnicima treba pomeriti za jedan sat unazad.

    OBJAVLJENO: 27.10.2018
  • Mesečev nakit NAKIT

    Mesečev nakit

    Pois Moi, poznata klasična kolekcija nakita italijanskog brenda Roberto Coin, dobila je nove primerke od dijamantima ukrašenog belog, žutog ili ...

    OBJAVLJENO: 07.11.2018
  • Paneraijeva zelena manufaktura POSETILI SMO

    Paneraijeva zelena manufaktura

    Da je ovoj časovničarskoj kompaniji kvalitet na prvom mestu, uverila se urednica Satova i nakita Mila Bulimbašić posetivši njihovu novu zgradu na ...

    OBJAVLJENO: 07.11.2018
  • Kćerki bih poklonila Constellation INTERVJU

    Kćerki bih poklonila Constellation

    O kvalitetu satova, modi, časovnicima kao modnim detaljima, Omegi i njenim najvažnijim modelima, Constellationu i Ladymaticu, ambasadorskoj porodici i ...

    OBJAVLJENO: 17.10.2018


Pretplatite se!

Pretplatite se!

Godišnja pretplata na časopis Satovi i nakit iznosi 580 dinara, a pretplata na Katalog satova 990 dinara. Cena za obe pretplate sa uračunatim troškovima dostave je 1570 dinara.

  • Život je ono što vam se događa, dok ste vi zauzeti planiranjem. 

    Džon Lenon, muzičar 
  • Krizu obično povezujemo s nedostatkom novca, ali to nije dobra reakcija. Nećemo nužno prebroditi krizu snižavanjem cena.

    Žan-Kristof Baben, CEO Bvlgari
  • Tehnologija čini luksuz zastarelim, a time i najluksuznije kompanije. 

    Siril Vinjeron, CEO Cartier
  • Kupci su danas zahtevniji nego ikad i traže lepe i funkcionalne proizvode po razumnim cenama. Dani marketinških balona od sapunice su iza nas.

    Jan Gamar, CEO Glashütte Original