x
Newsletter prijava

Primajte najnovije vesti iz sveta satova i nakita!

Satoviinakit.rs - za prave ljubitelje satova i nakita

Tissot-ov Chrono XL NOVOSTI

Tissot-ov Chrono XL

Sat Chrono XL iz kolekcije T-Sport ima kućište prečnikai milimetara....

OBJAVLJENO: 24.09.2018
Omegin Trésor nosi Kaja Gerber TEMA NEDELJE

Omegin Trésor nosi Kaja Gerber

Nova ženska kolekcija satova Trésor namenjena je novim generacijama ljubiteljki satova, koje predvodi lice Trésora, slavna Kaja Gerber

OBJAVLJENO: 11.09.2018
Novi broj Satova i nakita SAT NEDELJE

Novi broj Satova i nakita

 

  • Bradley nosi IWC-ov Big Pilot DOGAĐAJI

    Bradley nosi IWC-ov Big Pilot

    Na nedavno održanom Međunarodnom filmskom festivalu u Torontu, slavni glumac i redatelj Bradley Cooper nosio je posebno izdanje IWC-ova Big Pilota (IW501007)....

    OBJAVLJENO: 20.09.2018
  • Nakit za večnost NAKIT

    Nakit za večnost

    Ouroboros, kolekcija nakita modne kuće Gucci, inspirisana je uroborom, drevnim egipatskim simbolom zmije koja grize svoj rep, što označava večnost, a ...

    OBJAVLJENO: 20.09.2018
  • Patrimony je naše pravo lice POSETILI SMO

    Patrimony je naše pravo lice

    Glavna urednica Satova i nakita posetila je u Plan lez Uatu, u blizini Ženeve, jednu od najstarijih časovničarskih manufaktura na svetu

    OBJAVLJENO: 29.06.2018
  • Ljubitelji satova znaju sve više INTERVJU

    Ljubitelji satova znaju sve više

    Novi CEO Baume & Merciera, a donedavno zamenik CEO-a Jaeger-LeCoultrea, Žofroa Lefevr, ekskluzivno za Satove i nakit govori o čemu drugom nego o satovima

    OBJAVLJENO: 29.06.2018


Pretplatite se!

Pretplatite se!

Godišnja pretplata na časopis Satovi i nakit iznosi 580 dinara, a pretplata na Katalog satova 990 dinara. Ukupna cena za obe pretplate sa uračunatim troškovima dostave je 1570 dinara.

  • Život je ono što vam se događa, dok ste vi zauzeti planiranjem. 

    Džon Lenon, muzičar 
  • Krizu obično povezujemo s nedostatkom novca, ali to nije dobra reakcija. Nećemo nužno prebroditi krizu snižavanjem cena.

    Žan-Kristof Baben, CEO Bvlgari
  • Tehnologija čini luksuz zastarelim, a time i najluksuznije kompanije. 

    Siril Vinjeron, CEO Cartier
  • Kupci su danas zahtevniji nego ikad i traže lepe i funkcionalne proizvode po razumnim cenama. Dani marketinških balona od sapunice su iza nas.

    Jan Gamar, CEO Glashütte Original