x
Newsletter prijava

Primajte najnovije vesti iz sveta satova i nakita!

Satoviinakit.rs - za prave ljubitelje satova i nakita

Longinesova elegancija od crne keramike NOVOSTI

Longinesova elegancija od crne keramike

Najnoviji modeli iz kolekcije izrađeni su u celini od crne keramike...

OBJAVLJENO: 19.07.2019
Zvezde obožavaju satove TEMA NEDELJE

Zvezde obožavaju satove

Kluni i Omega, Bekam i Tudor, Seiko i Đoković, Pit i Breitling – samo su neki od savršenih parova zvezda i satova ...

OBJAVLJENO: 11.07.2019
Novi broj Satova i nakita SAT NEDELJE

Novi broj Satova i nakita

 

  • Kolin Firt i Adrijana Lima sa Chopardom DOGAĐAJI

    Kolin Firt i Adrijana Lima sa Chopardom

    Na nedavno održanom filmskom festivalu u Kanu Chopard je organizovao Veče za gospodu a domaćini su bili Karolin i Karl-Fridrih Šojfele. 

    OBJAVLJENO: 11.06.2019
  • Coinova nova kolekcija Roman Barocco NAKIT

    Coinova nova kolekcija Roman Barocco

    Nakit u kolekciji inspirisan je arhitekturom rimskih građevina

    OBJAVLJENO: 05.06.2019
  • Patrimony je naše pravo lice POSETILI SMO

    Patrimony je naše pravo lice

    Glavna urednica Satova i nakita posetila je u Plan lez Uatu, u blizini Ženeve, jednu od najstarijih časovničarskih manufaktura na svetu

    OBJAVLJENO: 07.06.2019
  • Naši satovi su prava umetnička dela INTERVJU

    Naši satovi su prava umetnička dela

    Vlasnik slavne manufakture Bovet 1822, koja je ove godine odnela Zlatnu kazaljku za sat godine, ekskluzivno za Satove i nakit govori o nagradi, kupovini ...

    OBJAVLJENO: 20.12.2018


Pretplatite se!

Pretplatite se!

Godišnja pretplata na časopis Satovi i nakit iznosi 580 dinara, a pretplata na Katalog satova 990 dinara. Cena za obe pretplate sa uračunatim troškovima dostave je 1570 dinara.

  • Život je ono što vam se događa, dok ste vi zauzeti planiranjem. 

    Džon Lenon, muzičar 
  • Krizu obično povezujemo s nedostatkom novca, ali to nije dobra reakcija. Nećemo nužno prebroditi krizu snižavanjem cena.

    Žan-Kristof Baben, CEO Bvlgari
  • Tehnologija čini luksuz zastarelim, a time i najluksuznije kompanije. 

    Siril Vinjeron, CEO Cartier
  • Kupci su danas zahtevniji nego ikad i traže lepe i funkcionalne proizvode po razumnim cenama. Dani marketinških balona od sapunice su iza nas.

    Jan Gamar, CEO Glashütte Original