x
Newsletter prijava

Primajte najnovije vesti iz sveta satova i nakita!

Satoviinakit.rs - za prave ljubitelje satova i nakita

Casio G-Shock Mudmaster s Bluetoothom na Baselu NOVOSTI

Casio G-Shock Mudmaster s Bluetoothom na Baselu

Novi Casiov G-Shock Mudmaster GG-B100 prvi je sat u popularnoj sportskoj kolekciji Mudmaster s mogućnošću povezivanja s pametnim telefonom putem Bluetootha...

OBJAVLJENO: 17.04.2019
Sportska elegancija s daškom vintage stila TEMA NEDELJE

Sportska elegancija s daškom vintage stila

Legend Diver Watch je modernizovano izdanje legendarnih Longinesovih ronilačkih satova iz šezdesetih godina prošlog veka

OBJAVLJENO: 25.03.2019
Novi broj Satova i nakita SAT NEDELJE

Novi broj Satova i nakita

 

  • IWC osvojio trofej u Gudvudu DOGAĐAJI

    IWC osvojio trofej u Gudvudu

    Automobilistički tim švajcarskog časovničarskog brenda IWC Schaffhausen postigao je zavidan uspeh osvojivši trofej Tony Gaze...

    OBJAVLJENO: 09.04.2019
  • ZC-ova briljantna kolekcija Diamond Cushion NAKIT

    ZC-ova briljantna kolekcija Diamond Cushion

    Kolekcija Diamond Cushion stvorena je da ispuni i najskrivenije želje.

    OBJAVLJENO: 20.03.2019
  • Manufaktura koja spaja umetnost i kvalitet POSETILI SMO

    Manufaktura koja spaja umetnost i kvalitet

    Glavna urednica Satova i nakita posetila je nemačku manufakturu Glashütte Original u kojoj se proizvode gotovo svi delovi za satove

    OBJAVLJENO: 20.12.2018
  • Naši satovi su prava umetnička dela INTERVJU

    Naši satovi su prava umetnička dela

    Vlasnik slavne manufakture Bovet 1822, koja je ove godine odnela Zlatnu kazaljku za sat godine, ekskluzivno za Satove i nakit govori o nagradi, kupovini ...

    OBJAVLJENO: 20.12.2018


Pretplatite se!

Pretplatite se!

Godišnja pretplata na časopis Satovi i nakit iznosi 580 dinara, a pretplata na Katalog satova 990 dinara. Cena za obe pretplate sa uračunatim troškovima dostave je 1570 dinara.

  • Život je ono što vam se događa, dok ste vi zauzeti planiranjem. 

    Džon Lenon, muzičar 
  • Krizu obično povezujemo s nedostatkom novca, ali to nije dobra reakcija. Nećemo nužno prebroditi krizu snižavanjem cena.

    Žan-Kristof Baben, CEO Bvlgari
  • Tehnologija čini luksuz zastarelim, a time i najluksuznije kompanije. 

    Siril Vinjeron, CEO Cartier
  • Kupci su danas zahtevniji nego ikad i traže lepe i funkcionalne proizvode po razumnim cenama. Dani marketinških balona od sapunice su iza nas.

    Jan Gamar, CEO Glashütte Original